Colin Kaepernick znany jest z miłości do tatuaży. Quarterback San Francisco 49ers będzie żywą reklamą podczas Super Bowl XLVII przynosząc chwałę i wielkie pieniądze tatuażyście Nesowi Andrionowi.
Podczas niedzielnego święta futbolu amerykańskiego swoje wyroby zaprezentują największe marki świata. Na zakup 30-sekundowych spotów zdecydowały się takie koncerny jak: PepsiCo, RIM czy Anheuser-Busch InBev, lider wśród producentów piwa na świecie.
Najwięcej z nich zapłaci Pepsi. Za sponsorowanie Halftime Show kompania sięgnęła do kieszeni po 4 miliony dolarów.
Jednakże największym marketingowym zwycięzcą może zostać 35-letni Nes Andrion prowadzący salon tatuażu w mieście Reno. To właśnie w jego lokalu Endless Ink wykonano wszystkie tatuaże Colinowi Kapernickowi. To ważne, gdyż podczas finału każdy z zawodników będzie pokazywany z bliska łącznie przez około 2 minuty w trakcie tzw. "focus time".
Jak informuje agencja prasowa Bloomberg, ta darmowa reklama dzieł Andriona będzie warta ok. 16 mln dolarów.
Foto: pulsbiznesu.pl
Źródło: pulsbiznesu.pl