Zainteresowanie czasem reklamowym w trakcie trwania najważniejszego sportowego wydarzenia roku - Super Bowl nie maleje.
Włodarze stacji CBS, która w nadchodzącym roku transmitować będzie finał zawodowej ligi NFL, ogłosili, że czas reklamowy dostępny podczas Super Bowl sprzedaje się jak "świeże bułeczki".
Nadawca zapewnia, że sprzedano ponad 90% czasu antenowego przeznaczonego na reklamy, pomimo tego, że mecz ten rozegrany zostanie dopiero za niespełna 5 miesięcy, 3 lutego 2013 roku. Zainteresowanie nie maleje nawet za sprawą ceny, która od kilku sezonów rośnie i pobija kolejne rekordy najdroższej reklamy. W tym roku za 30-sekundowy spot reklamodawcy płacą 3,7 miliona dolarów.
Widowisko jakim jest Super Bowl wciąż przyciąga rzeszę inwestorów chcących wypromować swój produkt w trakcie tego trwania najważniejszego meczu sezonu. Nie brakuje również firm, które ze względu na coraz wyższe ceny spotu, nie decydują się promować, jedną z największych firm, której produktów nie zobaczymy w przerwach meczu jest, General Motors.
Źródło: www.sportmarketing.pl