Sprawa wygląda poważnie, Warszawscy footballiści zamiast tak jak to było do tej pory stosowane zalewać portale społecznościowe swoimi wpisami zrobili krok dalej i swoje oblicze ujawnili również na stołecznych plakatach i banerach. Po raz pierwszy chyba mamy styczność z taka formą promocji i pozyskiwania sponsoringu przez polską drużynę footballową.
Do tej pory plakaty rodzimych zespołów zarezerwowane były jedynie dla promocji meczy i rekrutacji.
Nowa inicjatywa Królewskich spotkała się z bardzo dużym odzewem zarówno ze strony internautów jak i mieszkańców Warszawy, którzy choć zszokowani formą plakatów, popierają taki sposób walki o fundusze. Kampania ma za zadanie wywoływać szum i zainteresowanie, i nie można się po niej spodziewać niczego mniej z racji tematyki, czyli nagich zawodników, zakrywających jedynie niewiele z swojej golizny sprzętem footballowym.
Taka forma promocji ma już swoją tradycję, i z reguły przynosi pozytywny odbiór, miejmy nadzieję, że podobny przebieg będzie miała i tym razem dla najmłodszej warszawskiej drużyny.
Warto podkreślić, że Królewscy wystartowali z tak profesjonalną kampanią nie mając jeszcze pewności w której z klas rozgrywkowych uda im się w tym roku wystąpić. Decyzje na ten temat mają zostać dopiero podjęte przez drużyny PLFA I i PLFA II.
Poniżej oficjalny plakat zachęcający do partycypacji w zbieraniu funduszy.
Kliknij, aby powiększyć
Źródło: własne, facebook