Offseason to okres analiz i podsumowania minionego sezonu, a także ciężkie przygotowania do nadchodzącego. Tym samym tropem poszli również włodarze ESPN, którzy postanowili zmienić logo Monday Night Football.
"Co roku wracamy i analizujemy całe 'show' podczas offseasonu, by w kolejnym sezonie podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej i by nasze transmisje były jeszcze lepsze," - powiedział wiceprezes i producent wykonawczy Jed Drake. "Opracowanie nowego loga, które ucieleśniłoby energię, ducha i tradycję Monday Night Football, było naszym celem tej wiosny."
ESPN Creative Services, który jest odpowiedzialny za tworzenie, projektowanie, wykonywanie i dostarczanie różnych produktów - grafiki, oprawy muzycznej, projektów, animacji i zaawansowanej technologii - miała za zadanie zaprojektowanie nowego logo.
"Po zapoznaniu się z różnego rodzaju rozwiązaniami konstrukcyjnymi, zaprojektowaliśmy logo, które zawiera i prezentuje ESPN, Monday Night Football oraz tarczę NFL," - powiedział dyrektor ESPN Creative Services Michael Ruddy. "Logo zostało zaprojektowane z rzeźbionej ramy, która nadaje siły. Kolor czerwony dodaje wyrazu ESPN, a światła wkoło napisu ESPN są potwierdzeniem tego, że MNF nadawane jest w najlepszym czasie antenowym."
Logo ma nowoczesny i lśniący wygląd, a "Monday Night Football" w pogrubionej czcionce daje mu odpowiedni charakter.
"Cieszymy się z wyniku," - powiedział Drake. "Nowe logo MNF daje nam silny i rozpoznawany znak. Wierzymy również, że i nasi fani będą zadowoleni z zaistniałych zmian."
Jak wam podoba się nowe logo Monday Night Football ? Podzielcie się z nami waszymi opiniami w komentarzach.
Źródło: TheRedZone.org