W sobotę 30 października w Warszawie, o godzinie 12.00 rozpocznie się spotkanie dla nowo-tworzących się drużyn, a także drużyn, które planują, po raz pierwszy, wystąpić w Polskiej Lidze Futbolu Amerykańskiego w sezonie 2011.
Na spotkaniu będą poruszone kwestie związane z organizacją i prowadzeniem klubu futbolu amerykańskiego. Ważne miejsce zajmą kwestie źródeł finansowania klubu, pozyskiwanie funduszy publicznych i prywatnych oraz informacje techniczne na temat wypełniania stosownych wniosków. Oddzielnym blok poświęcony rekrutacji oraz promocji klubu. Prelekcje oraz mini-warsztaty poprowadzą m.in. prezes 1.KFA Fireballs Wielkopolska Wojciech Andrzejczak oraz generalny menadżer Warsaw Eagles Jacek Śledziński.
Jeden z bloków spotkania będzie poświęcony warunkom przystąpienia do rozgrywek PLFA w sezonie 2011. Dodatkowo przedyskutowane zostaną wymagania regulaminowe odnośnie nowych drużyn w kontekście występu w rozgrywkach ligowych.
Spotkanie i szkolenie są nieodpłatne.
Zgłoszenia na spotkanie prosimy przesyłać na adres biuro@pzfa.pl nie później niż do wtorku 26 października 2010.
W zgłoszeniu muszą znaleźć się następujące informacje:
1) nazwa klubu
2) imię i nazwisko (/imiona i nazwiska) osoby (/osób) które wezmą udział w spotkaniu
3) dane kontaktowe: numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail
Źródło: PLFA