„Welcome to AT&T Stadium, home of the Dallas Cowboys.”
Teraz taki napis będzie witał kibiców Dallas Cowboys po tym jak firma AT&T nabyła prawa do nazwy stadionu.
Podczas dzisiejszej konferencji, jaka odbyła się w Arlington właściciel jednej z najbardziej znanych drużyn sportowych w USA i na świecie, Jerry Jones, i przedstawicielka firmy AT&T (potężna firma telekomunikacyjna), Cathy Coughlin, zachwalali nawzajem swoje marki.
Zmiana nazwy stadionu ze skutkiem natychmiastowym ma znaleźć swoje odzwierciedlenie we wnętrzu stadionu tak, jak i w jego zewnętrznej części.
Korzyści jakie ma przynieść współpraca obu marek to m.in:
1) pojawienie się na stadionie, na placach okalających bezpośrednio stadion i na parkingach możliwość skorzystania z internetu w najnowszej technologii LTE 4G
2) podwojenie pojemności sieci Wi-Fi na stadionie
3) zwiększona ilość mobilnych aplikacji, przy pomocy których fani będą mogli swobodnie poruszać się po stadionie
4) poza meczami Dallas Cowboys w planach już są:
- 2014 AT & T Cotton Bowl
- 2014 NCAA Final Four Mężczyzn
- 2015 pierwszy w historii mecz fazy Playoff w Futbolu na poziomie akademickim
Przewiduje się, że stadion będzie także areną dla około 30 wydarzeń w ciągu roku niezwiązanych z futbolem amerykańskim, a należeć do nich będą: mecze piłki nożnej, zawody motocrossowe, gale z udziałem monster trucków i koncerty muzyczne. Szacuje się, że powyższe widowiska przyciągną na AT&T Stdium około 2 mln widzów. Dodatkowo około pół miliona osób weźmie udział w wycieczkach turystycznych po obiekcie w skali roku.
Od chwili otwarcia w 2009 roku stadion odwiedziło już około 10 mln osób biorących udział w różnego rodzaju eventach i wycieczkach.
- „What is wrong with you?”, czyli rzecz o tym… - 21 kwietnia 2016
- DZIEŃ DOBRY FOOTBALL #326 - 21 listopada 2015
- DZIEŃ DOBRY FOOTBALL #280 - 11 września 2015
- Chip Kelly i jego pomysł na Eagles w sezonie 2015 - 8 września 2015
- DZIEŃ DOBRY FOOTBALL #261 - 23 sierpnia 2015